Persondatapolitik

Sådan håndterer eHøjskolens dine persondata

1. Dataansvarlige
eHøjskolen er dataansvarlig, her kan du kontakte os:

eHøjskolen
Strindbergsvej 92
2500 Valby
CVR-nr.: 30552164
Mail: info@ehoejskolen.dk

2. Data vi indsamler

Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, et kursus eller et arrangement beder vi om oplysninger som navn, adresse, e-mail og betalingsoplysninger, så vi kan sende dig det ønskede materiale. Vi indsamler kun de oplysninger du selv taster ind via hjemmesiden, eller hvis du kontakter os på mail.

3. Databehandlere
eHøjskolen videregiver data til 3. part, som netsite (hjemmeside og mail), stripe (betalingsløsning), eduflow (e-læringsportal), zoom (videokonferencesystem) og squarespace (nyhedsbrev), i det omfang det er nødvendigt for at du kan tilgå materialet, deltage i arrangementer og vi kan håndtere dine køb.

4. Opbevaring af dine persondata
Vi opbevarer dine data så længe det skønnes nødvendigt. Vores computere og programadgange er passwordbeskyttede og opbevares forsvarligt. I tilfælde af indbrud, hackerangreb eller anden mulig kompromittering af datasikkerheden vil vi underrette dig.

5. Ønsker du at vi sletter dine data?
Kontakt os, hvis du ønsker at vide hvilke data vi har om dig og hvis du ønsker vi skal slette dem.

6. Ønsker du at klage
Du har ret til at indgive en klage til Datatilsynet, hvis du er utilfreds med den måde, vi behandler dine persondata på.